Zoeken
Duur
Intensiteit
Terrein
Soort
Thema
7 resultaten gevonden.
Levend Risk
60 minuten
Doel van het spel: zoveel mogelijk grond hebben door opdrachten te doen # groepen: max 6 Indeling: de kindjes gaan zelf in 6 groepen gaan staan. Ze krijgen de tijd van het verzamelliedje om dit te doen. Als het niet lukt doen de moni’s het zelf...
Coole kampvoorbereiding
17
tot
99 jaar
5
tot
99 spelers
60 minuten
1 groep
Een spel over kampvoorbereiding voor de leiding. 1) Kies op voorhand 8 thema's die van belang zijn voor je kamp. Voorbeelden: de massa-momenten, thema en tips, een gezamenlijk bosspel, de diensten, bezoekdag, de zangstonde,... keuze te over. Deel de...
Estafette
6
tot
18 jaar
4
tot
100 spelers
60 minuten
2 groepen
Je verzamelt verschillende materialen zoals kegels, tennisballen, pingpongballen, glazen flesjes, waterpistool, stelten, dobbelsteen, letters van rummikub, jutten zakken, … (alles in tweevoud want we werken in twee teams) Het is de bedoeling dat er...
Estafette
6
tot
18 jaar
4
tot
100 spelers
60 minuten
2 groepen
Je verzamelt verschillende materialen zoals kegels, tennisballen, pingpongballen, glazen flesjes, waterpistool, stelten, dobbelsteen, letters van rummikub, jutten zakken, … (alles in tweevoud want we werken in twee teams) Het is de bedoeling dat er...
Bovennatuurlijke mini oorlog
9
tot
18 jaar
12
tot
60 spelers
90 minuten
3 groepen
Doel: Tovenaars: Vrede te hebben in de bovennatuurlijke wereld Weerwolven: Alle vampiers te vermoorden Vampiers: Alle weerwolven te vermoorden Spel: De Weerwolven en Vampiers hebben al eeuwen oorlog. En de tovenaars zijn dit beu en willen dat er...
Expeditie KWIK-oson
9
tot
117 jaar
6
tot
12 spelers
60 minuten
2 groepen
Expeditie KWIK-oson is een variant op het bekende tv spel: Expeditie Robinson. Ja kan de naam veranderen naargelang de afdeling waaraan je leiding geeft. (expeditie TIPPER-son,...) DOEL?Je verdeelt ze in 2 kampen. Kamp Noord en kamp Zuid. Je geeft...
Stinkendrijk of straatarm
10
tot
18 jaar
4
tot
100 spelers
90 minuten
1 groep
Doel: Je wint door zo veel mogelijk geld te hebben op het einde van het spel. Spel: Iedereen mag uit een hoed een kaartje trekken. Bij dat kaartje hoort een opdracht die ze moeten doen. Voor dat ze echt kunnen beginnen. 1. Architect: maak een...