Zoeken
Aantal groepen
Intensiteit
Terrein
Soort
- dorpsspelen (1) dorpsspelen-filter toepassen
- groepsvormend (1) groepsvormend-filter toepassen
- Opdrachten (1) Opdrachten-filter toepassen
- pleinspelen (1) pleinspelen-filter toepassen
- pleinspelen en themaspelen (1) pleinspelen en themaspelen-filter toepassen
- themaspelen - groepsvormend - kwissen en opdarchten - online - groepsspel (1) themaspelen - groepsvormend - kwissen en opdarchten - online - groepsspel-filter toepassen
Thema
- (-) ploegvorming en groepsdynamica-filter verwijderen ploegvorming en groepsdynamica
- andere (1) andere-filter toepassen
5 resultaten gevonden.
Zeeslag meets binnen de minuut
Terrein:
Thema's:
8
tot
99 jaar
2
tot
99 spelers
120 minuten
2 groepen
B4, mis. C5, water, E8: raak! Zeeslag, wie kent het niet? Dit is een fysieke uitwerking en mengeling met ‘binnen de minuut-opdrachten’ van het goed gekende spel dat je ofwel fysiek of online in twee teams kan spelen. DOEL : Alle boten van de andere...
Jenga
6
tot
99 jaar
10
tot
40 spelers
120 minuten
2 groepen
We spelen Jenga! Op elk Jenga-blokje staat een typisch KSA-spel of leuke opdracht! We spelen in 2 teams. Bij een kleinere groep kan dit natuurlijk ook in één team. Het team dat de toren als eerst laat vallen, verliest. Als een team de toren laat...
Fanta Morgana
Terrein:
Soort:
Thema's:
12
tot
99 jaar
5
tot
50 spelers
120 minuten
Speluitleg Inleiding We spelen Fata Morgana met de +12-leden. In Fata Morgana ( https://www.youtube.com/watch?v=cKV09Zq94pI ) is het de bedoeling dat elk dorp/elke stad zo veel mogelijk sterren verzameld. De sterren kunnen verzameld worden door...
VERTROUWENSSPELEN (TEAMBUILDING)
Thema's:
12
tot
16 jaar
10
tot
40 spelers
180 minuten
Spelen die het vertrouwen in elkaar vergroten. VERLOOP Kruiwagenrace De jongeren zetten zich in groepjes per twee. Per groepje plaatst één jongere plaatst zich in een kruiwagen, de tweede zal de kruiwagen voortduwen. Een parcours wordt afgelegd...
Onbewoond eiland
10
tot
12 jaar
20
180 minuten
2 groepen
DOEL : Het is de bedoeling dat de teams zo veel mogelijk geld verzamelen om de boot te kunnen kopen om van het onbewoond eiland te geraken. Speluitleg Verhalend kader Personages: kapitein + drie reizigers Script: Kapitein: Oh wat een zalig weertje...