Zoeken
Duur
- (-) meer dan 90 min-filter verwijderen meer dan 90 min
Aantal groepen
Soort
Thema
6 resultaten gevonden.
Wie ben ik
14
tot
16 jaar
4
tot
28 spelers
120 minuten
2 groepen
Doel: Stilstaan bij je eigen goede en minder goede eigenschappen Link met het thema Wie ben ik: wat zijn mijn sterke en minder goede eigenschappen? Verloop: Deze activiteit bestaat uit twee delen: een bosspel en een nabespreking. Deel 1: bosspel (90...
Aan de slag met de zeven werken van barmhartigheid
Terrein:
Thema's:
14
tot
16 jaar
2
tot
25 spelers
120 minuten
1 groep
Link met het thema Een actuele benadering van het thema dienstbaarheid ervaren Doel De 7 werken van barmhartigheid vertalen naar ons eigen leven en hierbij zelf de handen uit de mouwen steken. Verloop De 7 werken van barmhartigheid zijn: 1. De...
Incorporated
0
tot
14 jaar
9
tot
36 spelers
120 minuten
3 groepen
Doel: Dit spel speel je op weekend of bivak. De leden moeten zo veel mogelijk winst maken om eten te kunnen kopen en maken voor 's avonds. Het bedrijf met het meest winst koopt en maakt het hoofdgerecht. De andere bedrijven verzorgen voor- en...
De Gummiberen gaan op avontuur
8
tot
12 jaar
4
tot
30 spelers
120 minuten
4 groepen
De rakwicommissie van Chirojeugd Vlaanderen stuurde in 2010 een kant-en-klaar rakwispel op naar alle rakwileiding. Hieronder kan je het nog eens nalezen. Thema "Dit is een belangrijk bericht! Via betrouwbare bronnen zijn we te weten gekomen dat Mojo...
Kom & Zie - tocht
12
tot
16 jaar
8
tot
20 spelers
120 minuten
1 groep
Doel De jongeren ontdekken plaatsen en manieren die het christelijk geloof ter sprake brengen. Ze weten zich hierdoor geboeid en worden uitgedaagd de ervaring met de Levende door te geven. Inleiding De stad is sinds haar oorsprong kruispunt van...
Ik geloof... Ik geloof niet
14
tot
16 jaar
6
tot
20 spelers
120 minuten
1 groep
Doel Jongeren leren stilstaan bij hun mening over geloof-bijgeloof-wetenschap Jongeren leren andere mening te aanvaarden Jongeren leren mensen met andere opvattingen in hun waarde te laten. Verloop 1. De jongeren moeten een aantal begrippen...