Zoeken
Aantal groepen
Intensiteit
5 resultaten gevonden.
Alles is : speel- goed
12
tot
25 jaar
2
tot
99 spelers
120 minuten
1 groep
De leiding zorgt voor allerlei voorwerpen dit kan gaan tot een knikker - een ( onbruikbare ) fiets. Andere voorbeelden :deffect toetsenbord, kartonnen doos, hangmat, tandenborstel, tafel, stoel, lakens, echt je mag ALLES gebruiken !!! De leden...
The Black Knights
0
tot
10 jaar
6
tot
99 spelers
120 minuten
1 groep
Er zijn 2 (of meerdere) zwarte ridders (de leiding) die door het bos lopen. Dan hebben we de witte ridders, zij moeten de zwarte ridders van kant maken door middel van verfzwaarden. Het witte team krijgt een aantal levens en de leiding ook. Als één...
EHBO-tocht
6
tot
16 jaar
4
tot
30 spelers
120 minuten
1 groep
Wij deden dit met onze speelclubbers en ze vonden het echt plezant. Wij hadden een memoriespel gemaakt met kaarten met daarop namen van lichaamsdelen. Dus ze moesten eerst twee dezelfde kaartjes zoeken. Als ze die gevonden hadden moesten ze naar de...
uitdaginsspel
7
tot
14 jaar
4
tot
20 spelers
120 minuten
1 groep
iedereen van de groep krijgt een 7-tal kaarten. het doel van het spel is om zoveel mogelijk duo's te vormen met je kaarten, zie dus dat er van elke kaart 2 in het spel zijn. ze kunnen duo's verdienen door elkaar uit te dagen. diegene die dan wint...
Survival of the fittest
Terrein:
Thema's:
12
tot
99 jaar
10
tot
99 spelers
120 minuten
1 groep
Dit spel is een variante op gotcha en een gewoon zoekspel. Op voorhand worden er kaartjes met de letters SFI in de stad omhoog gehangen. De spelers krijgen elk een blaaspijp met propjes en een kaartje met daarop de naam van een tegenspeler die zij...