Zoeken
Aantal groepen
Intensiteit
Soort
- bosspelen (2) bosspelen-filter toepassen
- avond- en nachtspelen (1) avond- en nachtspelen-filter toepassen
- groepsvormend (1) groepsvormend-filter toepassen
- kwissen en opdrachten (1) kwissen en opdrachten-filter toepassen
- pleinspelen (1) pleinspelen-filter toepassen
- themaspelen (1) themaspelen-filter toepassen
Thema
6 resultaten gevonden.
Vurig roofspel
12
tot
14 jaar
12
tot
50 spelers
120 minuten
1 groep
Doel: Werken aan groepsvorming. Het thema van Pinksteren in twee aan twee gesprekken uitdiepen. Proberen met zoveel mogelijk deelnemers in gesprek te gaan. Verloop: Inkleding: Iemand van de begeleiding is verkleed in heel vurige kleuren (bruin, geel...
The Black Knights
0
tot
10 jaar
6
tot
99 spelers
120 minuten
1 groep
Er zijn 2 (of meerdere) zwarte ridders (de leiding) die door het bos lopen. Dan hebben we de witte ridders, zij moeten de zwarte ridders van kant maken door middel van verfzwaarden. Het witte team krijgt een aantal levens en de leiding ook. Als één...
The social game
15
tot
99 jaar
8
tot
40 spelers
120 minuten
1 groep
Je begint met uit te leggen dat de koning en koningin uit Kakabouri (het land waarin zij leven) vermoord zijn. Nu staat het land in rep en roer want er is niemand meer die het kan besturen. De wijzen van het land beslissen om uit elke stand van het...
Hunger games
12
tot
18 jaar
10
tot
100 spelers
120 minuten
0 groepen
Benodigdheden Nerfgeweertjes Visjes Zwembadje Plantenboek Touw Kaarsen Camouflage shmink Zakjes voor fase 2 Waterpistolen Spuitjes Verf Schilden Fase 1 Jullie strijden individueel voor sponsors. Je wordt opgedeeld per district. Hoe hoger je district...
The Foodcollector
12
tot
99 jaar
5
tot
12 spelers
120 minuten
1 groep
SPELVOORBEREIDING Inkleding: Een bekend productiehuis zoekt figuranten voor de opnames van ‘The Food Collector’. De leiding dost zich uit als filmregisseur en gaan na of er leden zijn die voldoende talent hebben om mee te spelen. Alles begint met...
samenwerkingsspel
0
tot
12 jaar
5
tot
99 spelers
240 minuten
1 groep
De tiptiens krijgen telkens een enveloppe met daarop een cryptische omschrijving van een plaats en een tijdaanduiding. De tijd begint te lopen vanaf het moment dat ze zich begeven naar de omschreven plaats. Aangekomen op de plaats moeten ze een...