Zoeken

Jack The Ripper

Terrein: 
Thema's: 
12
tot
18 jaar
5
tot
60 spelers
120 minuten
1 groep
Algemeen verloop Het spel is een nachtelijke tocht in het 19e eeuwse Londen. In deze periode werd de stad geteisterd door de seriemoordenaar en verkrachter Jack the Ripper. De verschillende groepjes (6) maken elk apart een tocht langs verdachten en...

De vier oerelementen

Terrein: 
Thema's: 
16
tot
35 jaar
5
tot
30 spelers
60 minuten
3 groepen
SPELVOORBEREIDING Inkleding: De groep wordt in families of stammen ingedeeld. Je kan dit bijvoorbeeld doen door de groepen een verschillend symbool te geven: een moedergodinnetje (misschien heeft iemand wel zo’n beeldje thuis of anders is het snel...

de cipiers

Terrein: 
Thema's: 
12
tot
16 jaar
3
tot
20 spelers
0 minuten
1 groep
Nachtspel: Een gevangene is ontsnapt uit de gevangenis. (Lies) Ze heeft een cipier overmeesterd en dreigt hem te vermoorden als de overige cipiers (tito's) zijn eisen niet volbrengen. Er hangen wijzers aan de stok om te weten naar waar ze moeten!...

Het zeemeerminnenvirus

Terrein: 
Thema's: 
6
tot
13 jaar
10
tot
30 spelers
120 minuten
2 groepen
Grote ramp in Atlantis: de zeemeerminnen, zeemeermannen en alle andere waterdieren werden vannacht besmet met het zwartebollenvirus. Koning Triton gaat met zijn volk op zoek naar Medusa, zij kan vast wel een medicijn voor hen samenstellen. Maar...

Zing, bid, huil, vecht, lach, werk en bewonder

Terrein: 
Thema's: 
14
tot
16 jaar
6
tot
15 spelers
180 minuten
1 groep
Doel: Stilstaan bij de betekenis van de woorden ‘zing’, ‘bid’, ‘huil’, ‘vecht’, ‘lach’, ‘werk’ en ‘bewonder’ voor jou persoonlijk en binnen de groep Verloop: Vooraf: Voor het onderdeel ‘zing’ vraag je de plussers vooraf het lied mee te nemen wat ze...