Zoeken

Moord op een teddybeer

12
tot
99 jaar
2
tot
99 spelers
5 minuten
Vraag al je +12- en/of +16-leden om een teddybeer die stuk mag mee op kamp te nemen. Tijdens het kamp krijgen de leden de opdracht om de knuffels van hun medeleden te vinden en te vermoorden, zonder dat iemand het ziet. Een vermoorde teddybeer moet...

Lady in red

9
tot
99 jaar
2
tot
99 spelers
5 minuten
Een rodedraadspel kan je ook letterlijk nemen. Laat de leiding daarom rode draadjes rond de slaapplaats en het speelterrein verstoppen. De leden moeten er vervolgens zoveel mogelijk vinden. Iedereen knoopt zijn gevonden touwtjes aan elkaar. Er...

Mysterieuze opdrachten

9
tot
99 jaar
2
tot
99 spelers
15 minuten
Alle leden krijgen bij het begin van het kamp een mysterieuze brief met daarin een opdracht. Die opdracht moeten ze uiteraard uitvoeren, maar ze mogen er met niemand over praten. Het moet geheim blijven. Je leden mogen zelf kiezen waar, wanneer en...

Zoek Karla de Koe!

6
tot
9 jaar
10 minuten
1 groep
Uitleg: Bij het horen van een bepaald signaal bijvoorbeeld een koebel, mogen de leden beginnen zoeken naar de groepsmascotte Karla de Koe. Het lid dat deze als eerste vindt, mag deze dan meenemen naar huis en ervoor zorgen. De koe gaat ook mee op...

Gotcha boerderij-editie!

Terrein: 
Thema's: 
12
tot
16 jaar
15 minuten
1 groep
Uitleg: Elk lid krijgt een naam van een ander lid en moet bij deze persoon een boerderijgerelateerde opdracht uitvoeren. Lukt dit zonder dat anderen dit merken? Gotcha! Het getroffen lid geeft z’n eigen kaartje door. Benodigdheden:...

Bot, bot, bedrieger!

Terrein: 
Thema's: 
16
20 minuten
1 groep
Uitleg: Alle leden krijgen hetzelfde woord in boerderijthema en 1 of 2 personen krijgen een ander woord, ze moeten om de beurt iets vertellen over hun woord en na elk rondje raden wie de bedrieger is, degene die na afloop de meeste bedriegers heeft...

De bottenspeler van Wakkerdam!

9
tot
14 jaar
15 minuten
1 groep
Uitleg: Weerwolven met botten: de botten staan in het begin van de activiteit op een vaste plek. Telkens krijgt 1 lid de opdracht om iets met de botten te doen (bijvoorbeeld: botten omver leggen, botten verplaatsen, botten hoger zetten, botten...