Zoeken
Duur
Aantal groepen
Intensiteit
Terrein
14 resultaten gevonden.
fluittocht
6
tot
70 jaar
6
tot
24 spelers
0 minuten
2 groepen
De ene groep vertrekt en even later ook de andere. De eerste groep gaat zich ergens verstoppen (niet te ver), en aan de hand van het fluitje van de leiding moet je elkaar vinden: de ene groep die moet zoeken fluit en de andere groep moet terug...
Alleen is maar alleen
8
tot
20 jaar
6
tot
20 spelers
0 minuten
1 groep
Iedereen begint alleen. Eerst zijn er gewone opdrachtjes, waar er één winnaar is. Degene die wint mag iemand kiezen die dan samen met u een groepje vormt. Zo gaan we telkens door tot er niemand meer alleen is. Dus dan zijn er een paar groepjes. De...
Tikkertje rond de ...
6
tot
99 jaar
4
tot
100 spelers
15 minuten
1 groep
Je zoekt een gebouw waar je volledig rond kan gaan. Iedereen vertrekt op 1 plaats. De tikker gaat langs links om het gebouw en de rest van de groep gaat langs rechts rond het gebouw. De beiden (tikker en groep) mogen enkel vooruit gaan. Wanneer ze...
Titosoldaten in looppas
12
tot
18 jaar
8
tot
99 spelers
90 minuten
2 groepen
Intro De tito’s komen binnen door onder een tafel door te kruipen, ze worden groen en rood geverfd (2 duidelijke groepen) en in rijen geplaatst. “Zo, dan gaan we nu eens de aanwezigheden controleren. Gelieve, wanneer ik uw naam noem, luid en...
Zwoai Zwoai
1
tot
2 147 483 647 jaar
4
tot
15 spelers
0 minuten
1 groep
Het spel is héél eenvoudig ! Een iemand van de groep telt tot 100, de rest van de groep verstopt zich over het ganse terrein. Diegene die tot 100 telde geven we de naam MAX. Als MAX iemand gevonden heeft, moet diegene die gevonden is achter MAX...
Improvisatiespel
10
tot
99 jaar
4
tot
20 spelers
0 minuten
1 groep
Doel: Het is niet de bedoeling dat de groep meteen gaat improviseren. Dit moet je opbouwen door de volgende spelletjes te doen. 1 De kreet: * basishouding (voeten uit elkaar en door de knieën gaan) * ichi-wa (rechter voet vooruit zetten en hard) *...
TAMP-spelen
0
tot
15 jaar
2
tot
99 spelers
0 minuten
1 groep
TAMP staat voor Terrein - Actie - Materiaal - Ploeg. Op voorhand worden er kaartjes gemaakt met voor elk onderdeel verschillende mogelijkheden. Voorbeelden: Terrein: op het plein; in het lokaal; hoog, in een verduisterde ruimte; op iets zacht; in...
Het grote wc-rollen spel
0
tot
14 jaar
4
tot
20 spelers
0 minuten
2 groepen
Men kan dit spel met de hele groep samen spelen of met 2 groepen tegen elkaar. Men doet allemaal verschillende spelletjes met de wc-rollen. - Knikkerbaan Men maakt de wc-rollen aan elkaar vast met plakband en probeert zo een zo lang mogelijke...
Het grote confetti-spel
6
tot
12 jaar
4
tot
30 spelers
120 minuten
1 groep
Het is bijna carnaval. Maar owee, owee. Met de wind van de laatste dagen is al de confetti weggewaaid. De confetti-mannen doen hun trieste verhaal bij de kinderen. Wat nu? Binnen enkele weken is het carnaval en jullie hebben nu geen confettie om mee...
het grote moatn spel
14
tot
18 jaar
10
tot
26 spelers
60 minuten
2 groepen
bedoeling: zoveel mogelijk maten bemachtigen de groep wordt verdeeld in 2 rivaliserende bendes. ze liggen ferm in spel en om ...uur gaan ze vechten. maar om dat gevecht te winnen hebben ze zoveel mogelijk maten nodig. ze kunnen die maten bekomen...