Zoeken
Duur
Aantal groepen
Intensiteit
Terrein
Soort
- andere (5) andere-filter toepassen
- actief (2) actief-filter toepassen
- expressie (2) expressie-filter toepassen
- pleinspelen (2) pleinspelen-filter toepassen
- tocht (2) tocht-filter toepassen
- avond- en nachtspelen (1) avond- en nachtspelen-filter toepassen
- binnenspelen (1) binnenspelen-filter toepassen
- bosspelen (1) bosspelen-filter toepassen
- dorpsspelen (1) dorpsspelen-filter toepassen
- groepsvormend (1) groepsvormend-filter toepassen
- Massaspel (1) Massaspel-filter toepassen
- muziekspel (1) muziekspel-filter toepassen
- themaspelen (1) themaspelen-filter toepassen
- zoektocht (1) zoektocht-filter toepassen
- zoektocht met kaart (1) zoektocht met kaart-filter toepassen
Thema
- andere (11) andere-filter toepassen
- boerderij (1) boerderij-filter toepassen
- Brandweer (1) Brandweer-filter toepassen
- halloween (1) halloween-filter toepassen
- Piraten (1) Piraten-filter toepassen
- Ridderspelen (1) Ridderspelen-filter toepassen
- tijd (1) tijd-filter toepassen
- Tikkertjes (1) Tikkertjes-filter toepassen
Toegankelijkheid
21 resultaten gevonden.
Levende machine
5
tot
85 jaar
5
tot
50 spelers
15 minuten
1 groep
Eén speler begint, de rest volg om beurten. Elke speler bootst een onderdeel van een machine na, met bijhorend geluid. De spelers sluiten hun onderdeel aan aan de vorigge. Uiteindelijk ontstaat er één grot levende machine. Variaties Voor extra pret...
Zoek de GSM
8
tot
99 jaar
4
tot
30 spelers
30 minuten
1 groep
Verstop een GSM of iets dat af en toe geluid maakt (wekker die op 'snooze' staat, keukenwekker, ...). Bel of SMS de verstopte GSM desnoods af en toe op. De deelnemers moeten allemaal op zoek gaan naar het voorwerp en dit proberen eerst te vinden...
Tikkertje WC
6
tot
99 jaar
4
tot
30 spelers
5 minuten
1 groep
Je kiest een tikker en de andere leden lopen rond. Wanneer iemand getikt is, wordt die een WC (gaat wat gehurkt zitten). Die persoon kan bevrijd worden als iemand anders op de getikte persoon zijn WC komt sjassen (mag met geluid). Dit door op zijn...
Vliegende punaise
6
tot
99 jaar
10
tot
99 spelers
20 minuten
1 groep
Het is gewoon een de max van een spel en je moet er volledig in opgaan met de gasten! 1 Iemand wordt aangesteld om de vliegende punaise te zijn (tikker). De rest van de groep zijn allemaal brommers (ze moeten dus ook een brommer nadoen! geluid-...
Woudloper
9
tot
99 jaar
3
tot
99 spelers
0 minuten
1 groep
WOUDLOPER 1 persoon (genaamd : De woudloper ) zoekt de anderen ( genaamd : De stropers ) die verstopt zitten op alle mogelijke plaatsen ( struik , boom , put , .... ) de woudloper loopt rond en roept : WOUDLOPER !!! de stropers moeten verschillende...
Fluitje
6
tot
18 jaar
10
tot
30 spelers
10 minuten
1 groep
Eerst en vooral gaan we een vierkant terrein afbakenen. Het beste is dat je een leider/leidster aan elke zijde van het veld opstelt, om ongelukken te voorkomen. Vervolgens gaan we alle spelers blinddoeken, behalve 1. Deze ene speler krijgt van de...
Het superdeluxeweerspelletje
10
tot
15 jaar
10
tot
20 spelers
180 minuten
2 groepen
Inleiding : De Eskimo's en Indianen komen op een dag bij de oppergod Ascorby in het Bizebeizebos. De Eskimo's vragen aan de oppergod of hij het weer kouder kan maken zodat zij zich beter thuis voelen. De Indianen vragen anderzijds of hij het weer...
EHBO-tocht
6
tot
16 jaar
4
tot
30 spelers
120 minuten
1 groep
Wij deden dit met onze speelclubbers en ze vonden het echt plezant. Wij hadden een memoriespel gemaakt met kaarten met daarop namen van lichaamsdelen. Dus ze moesten eerst twee dezelfde kaartjes zoeken. Als ze die gevonden hadden moesten ze naar de...
Zoek de leiding
Terrein:
Soort:
16
10
120 minuten
Daag de leden uit om de leiding zo snel mogelijk te vinden door groepsopdrachten en raadsels op te lossen. Duur: 2 uur Aantal deelnemers: Min. 10 Locatie: KLJ-lokaal Aantal begeleiding: 2 Materiaallijst: Brief voor de leden Rebussen op papier...
Grote uitdaagcompetitie
10
tot
99 jaar
2
tot
100 spelers
0 minuten
2 groepen
Je geeft een opdracht ( bv. : een liter water opdrinken ), dan moeten de teams opbieden tegen elkaar over de tijd waarin het ze zal lukken ( bv. : team 1 zegt wij hebben iemand dit het in 30 sec kan, dan zegt team 2, bij ons kan iemand het in 20 sec...