Zoeken

Gelukkig, jammer

Terrein: 
Soort: 
Thema's: 
12
tot
99 jaar
2
tot
10 spelers
10 minuten
Lukt het jullie om een verhaal te vertellen waarbij alle zinnen alleen mogen beginnen met de woorden ‘gelukkig’ en ‘jammer’? Laat je leden om beurt een zin vormen en wissel de twee startwoorden telkens af. Bijvoorbeeld: ‘Gelukkig zitten we samen in...

De 24 uur van KLJ

Terrein: 
14
tot
35 jaar
10
tot
40 spelers
1 440 minuten
Inleiding Tijdens deze activiteit gaat de +14/+16 van KLJ Zele-Centrum de uitdaging aan om 24 uur te vullen met de coolste KLJ-activiteiten. Dat betekent dus non-stop KLJ, aan marathontempo, de klok rond, zonder slaap. Het doel van deze activiteit...

Terwijl jij sliep

Terrein: 
Soort: 
Thema's: 
9
tot
99 jaar
4
tot
99 spelers
10 minuten
Om dit spel te spelen, moet je eerst wachten tot iemand in slaap valt. Terwijl deze persoon een dutje doet, begint de rest een verhaal te verzinnen. Ieder om beurt mag één zin aanvullen. Als de slaapkop wakker wordt, moet je hem met z’n allen...

Teddyberen en slaapzakken

Terrein: 
Thema's: 
6
tot
12 jaar
4
tot
99 spelers
5 minuten
Neem een teddybeer mee op kamp en stop hem in een slaapzak van één van je leden. Nu begint het spel, want je kan de teddybeer maar beter niet in jouw slaapzak terugvinden. De leiding mag op sommige momenten vragen wie de knuffel heeft. Het lid dat...

Zoek de leiding

Terrein: 
Soort: 
16
10
120 minuten
Daag de leden uit om de leiding zo snel mogelijk te vinden door groepsopdrachten en raadsels op te lossen. Duur: 2 uur Aantal deelnemers: Min. 10 Locatie: KLJ-lokaal Aantal begeleiding: 2 Materiaallijst: Brief voor de leden Rebussen op papier...