Zoeken
Duur
Aantal groepen
Terrein
Soort
Thema
- (-) gevoelens-filter verwijderen gevoelens
Toegankelijkheid
7 resultaten gevonden.
De doos
6
tot
10 jaar
15 minuten
De doos gaat na een Chironamiddag of voor het slapen op kamp open als afsluiter. Er komen een aantal zaken uit. Elk voorwerp heeft een bepaalde betekenis en er hangt een specifieke opdracht aan vast. Kies bepaalde voorwerpen uit om aan kinderen te...
IK BEN UNIEK!
Thema's:
12
tot
16 jaar
8
tot
20 spelers
25 minuten
VERLOOP Iedereen van de groep staat recht in een kring en vertelt om de beurt iets in de groep. Iets waarvan hij/zij denkt dat de andere groepsleden dat niet gemeenschappelijk hebben: iets unieks. Bijvoorbeeld: Ik heb rood haar, mijn sport is...
PERSOONLIJKE RUIMTE
Thema's:
14
tot
16 jaar
4
tot
20 spelers
25 minuten
Spel waarbij jongeren hun eigen persoonlijke ruimte ontdekken. VERLOOP Zet de groep in twee rijen tegenover elkaar met een 2-tal meter tussen. Elk lid uit de ene rij stapt naar het lid van de andere rij dat tegenover hem/haar staat tot die stop zegt...
TIME TO RELAX! (BEZINNING)
Thema's:
12
tot
16 jaar
4
tot
20 spelers
20 minuten
Na een zware dag tijd nemen om te relaxen! VERLOOP Tijdens een bezinning met de groep kan je aan de slag met een aantal ontspanningsoefeningen. Inspiratie vind je op NokNok waar een aantal ontspannings- en ademhalingsoefeningen staan . Zorg ook voor...
DE VERWEN-STOEL
Thema's:
12
tot
16 jaar
4
tot
10 spelers
240 minuten
Jongeren creëren een oase van rust voor anderen. VERLOOP Bedenk als groep hoe je je kan inzetten om anderen een moment van ontspanning te bieden in de drukke stad. Zet een heerlijke ligstoel met een fijn dekentje op een parking of op de grote markt...
Goed in je vel
12
tot
99 jaar
4
tot
99 spelers
180 minuten
1 groep
#luisterenpratendoen: Ook in KSA willen we naar ieders verhaal luisteren, niet enkel over leuke maar ook over minder aangename momenten met elkaar praten. Samen willen we een verschil maken: we willen een jeugdbeweging zijn waar iedereen terecht kan...
Stinkendrijk of straatarm
10
tot
18 jaar
4
tot
100 spelers
90 minuten
1 groep
Doel: Je wint door zo veel mogelijk geld te hebben op het einde van het spel. Spel: Iedereen mag uit een hoed een kaartje trekken. Bij dat kaartje hoort een opdracht die ze moeten doen. Voor dat ze echt kunnen beginnen. 1. Architect: maak een...