Zoeken
Soort
- themaspelen (4) themaspelen-filter toepassen
- pleinspelen (2) pleinspelen-filter toepassen
- avond- en nachtspelen (1) avond- en nachtspelen-filter toepassen
- avondspel (1) avondspel-filter toepassen
- fantasie (1) fantasie-filter toepassen
- nachtspel (1) nachtspel-filter toepassen
- waterspelen (1) waterspelen-filter toepassen
Thema
10 resultaten gevonden.
De Spekkenboom
6
tot
20 jaar
20
tot
99 spelers
130 minuten
6 groepen
Dit spel is een startdagspel. Je kan dit spelen op de 1ste zondag van je chiro. Iedereen kent wel de kauwgomballenboom uit het gelijknamige liedje. Vandaag hebben we op de chiro een spekkenboom. In deze boom hangen spekken en tips aan touwtjes in de...
The wizarding World of Harry Potter
10
tot
12 jaar
120 minuten
The wizarding World of Harry Potter Wie wil nu niet kunnen toveren? Alles wat je maar wil laten verschijnen door met een stok te zwaaien? Wel, dat kan! Vandaag maken we kennis met Zweinstein, een levensechte toverschool. Zal het de rakwi's lukken om...
Smurfen in de greep van Gargamel
6
tot
99 jaar
20
tot
50 spelers
140 minuten
1 groep
“Wie van jullie weet wat “Smurfen” zijn?” “Hoe zien ze eruit?” “Waar wonen ze?” Wel vandaag gaan we op bezoek bij de “Smurfen” maar er is iets mis. In het dorp vinden we maar 2 smurfen: “ Grote smurf” en “ Smurfin ”. De andere smurfen zijn ontvoerd...
Goudkoorts op Mazzelranch
8
tot
11 jaar
6
tot
30 spelers
120 minuten
2 groepen
De oude cowboy Wild Woody is gestorven. In zijn testament staat dat zijn neefje Mazzel al het goud krijgt dat zich in zijn goudmijn bevindt, maar Mazzel kan dat onmogelijk alleen uit die mijn halen. Hij vraagt de speelclub om hulp. De leiding is...
Ik wil de grootste zijn
9
tot
12 jaar
6
tot
30 spelers
120 minuten
1 groep
Monsters vind je in alle maten en gewichten. Er zijn dikke monsters, dunne monsters, kleine, grote, grappige en saaie monsters. Andere stinken uren in de wind of gooien broodjes preparé naar voorbijgangers. Maar elk monster heeft zijn eigen karakter...
Het zeemeerminnenvirus
6
tot
13 jaar
10
tot
30 spelers
120 minuten
2 groepen
Grote ramp in Atlantis: de zeemeerminnen, zeemeermannen en alle andere waterdieren werden vannacht besmet met het zwartebollenvirus. Koning Triton gaat met zijn volk op zoek naar Medusa, zij kan vast wel een medicijn voor hen samenstellen. Maar...
zeepaarden kwekerij
6
tot
13 jaar
8
tot
30 spelers
120 minuten
2 groepen
De oude zeepaardenkweker Wild Willy is gestorven. In zijn testament staat dat zijn neefje Siebert, die aan de andere kant van de oceaan woont, al de zeepaarden krijgt dat zich in zijn kwekerij bevinden. Maar Siebert kan onmogelijk alleen de...
Expecto Patronum!
16
tot
18 jaar
120 minuten
Er breken donkere tijden aan voor de aspi's. Letterlijk. Niet alleen is het overal donker om hen heen, ze zijn ook nog eens allemaal aan elkaar vastgebonden. Weinig mogelijkheden om zich te verdedigen, dus. Maar er is licht aan het einde van de...
Doorstaat de Vliegende Hollander de storm?
8
tot
10 jaar
120 minuten
Storm op zee, storm op zee, de golven slaan over ons heen… De speelclubbers leven een piratenbestaan en als stoere zeebonken trotseren ze de woeste zeeën. Kunnen ze de storm doorstaan? Uit Dubbelpunt maart 2022 Doel van het spel De speelclubbers...
De magische doos van heks Scheefneus
6
tot
10 jaar
10
tot
20 spelers
120 minuten
1 groep
Doel De speelclubbers ontvangen de magische doos van Heks Scheefneus. In de magische doos zitten allerlei hulpmiddelen om de ingrediënten van een speciaal toverdrankje te bemachtigen. Als de speelclubbers een goed drankje brouwen kunnen ze er voor...