Zoeken

De Spekkenboom

Terrein: 
Soort: 
Thema's: 
6
tot
20 jaar
20
tot
99 spelers
130 minuten
6 groepen
Dit spel is een startdagspel. Je kan dit spelen op de 1ste zondag van je chiro. Iedereen kent wel de kauwgomballenboom uit het gelijknamige liedje. Vandaag hebben we op de chiro een spekkenboom. In deze boom hangen spekken en tips aan touwtjes in de...

The wizarding World of Harry Potter

Terrein: 
Thema's: 
10
tot
12 jaar
120 minuten
The wizarding World of Harry Potter Wie wil nu niet kunnen toveren? Alles wat je maar wil laten verschijnen door met een stok te zwaaien? Wel, dat kan! Vandaag maken we kennis met Zweinstein, een levensechte toverschool. Zal het de rakwi's lukken om...

Zoek de paashaas!

6
tot
12 jaar
1
tot
99 spelers
120 minuten
4 groepen
Groepsindeling De leden worden verdeeld in groepjes van 4. Het spel Iedere groep krijgt 10 minuten de tijd om zoveel mogelijk eitjes die rondom het lokaal verstopt zijn te zoeken. Aan ieder eitje hangt een opdracht vast, waar ze later in dit spel...

Smurfen in de greep van Gargamel

Terrein: 
Soort: 
Thema's: 
6
tot
99 jaar
20
tot
50 spelers
140 minuten
1 groep
“Wie van jullie weet wat “Smurfen” zijn?” “Hoe zien ze eruit?” “Waar wonen ze?” Wel vandaag gaan we op bezoek bij de “Smurfen” maar er is iets mis. In het dorp vinden we maar 2 smurfen: “ Grote smurf” en “ Smurfin ”. De andere smurfen zijn ontvoerd...

Goudkoorts op Mazzelranch

Terrein: 
Soort: 
Thema's: 
8
tot
11 jaar
6
tot
30 spelers
120 minuten
2 groepen
De oude cowboy Wild Woody is gestorven. In zijn testament staat dat zijn neefje Mazzel al het goud krijgt dat zich in zijn goudmijn bevindt, maar Mazzel kan dat onmogelijk alleen uit die mijn halen. Hij vraagt de speelclub om hulp. De leiding is...

Ik wil de grootste zijn

Terrein: 
Soort: 
Thema's: 
9
tot
12 jaar
6
tot
30 spelers
120 minuten
1 groep
Monsters vind je in alle maten en gewichten. Er zijn dikke monsters, dunne monsters, kleine, grote, grappige en saaie monsters. Andere stinken uren in de wind of gooien broodjes preparé naar voorbijgangers. Maar elk monster heeft zijn eigen karakter...

Het zeemeerminnenvirus

Terrein: 
Thema's: 
6
tot
13 jaar
10
tot
30 spelers
120 minuten
2 groepen
Grote ramp in Atlantis: de zeemeerminnen, zeemeermannen en alle andere waterdieren werden vannacht besmet met het zwartebollenvirus. Koning Triton gaat met zijn volk op zoek naar Medusa, zij kan vast wel een medicijn voor hen samenstellen. Maar...

Het magische wiel

Thema's: 
6
tot
10 jaar
120 minuten
Het magische wiel Vandaag krijgen de ribbels bezoek van een speciale toverfee of tovenaar. Die wil graag dat alle ribbels een fantastische middag vol plezier beleven en zo hun tover- en kookdiploma behalen. Kunnen de ribbels de opdrachten volbrengen...

Expecto Patronum!

Terrein: 
16
tot
18 jaar
120 minuten
Er breken donkere tijden aan voor de aspi's. Letterlijk. Niet alleen is het overal donker om hen heen, ze zijn ook nog eens allemaal aan elkaar vastgebonden. Weinig mogelijkheden om zich te verdedigen, dus. Maar er is licht aan het einde van de...

Verovertocht in de magische wereld

Terrein: 
Thema's: 
6
tot
12 jaar
120 minuten
De koningin is overleden in het magische rijk. Nu zijn er twee volkeren die zoveel mogelijk terrein willen veroveren van deze magische wereld. In elk rijk wordt er uitgevochten wie dat stuk land veroverd. Dit duiden we dan aan op de wereldkaard van...

Pagina's