Zoeken

Het zeemeerminnenvirus

Terrein: 
Thema's: 
6
tot
13 jaar
10
tot
30 spelers
120 minuten
2 groepen
Grote ramp in Atlantis: de zeemeerminnen, zeemeermannen en alle andere waterdieren werden vannacht besmet met het zwartebollenvirus. Koning Triton gaat met zijn volk op zoek naar Medusa, zij kan vast wel een medicijn voor hen samenstellen. Maar...

GSM-games

Terrein: 
Soort: 
Thema's: 
12
tot
99 jaar
4
tot
25 spelers
120 minuten
2 groepen
Vaak al jarenlang een doorn in het oog van menig leiding: de gsm. Ofwel meteen afgeven bij het begin van de activiteit, ofwel ronduit niet welkom. Dat zetten we nu even aan de kant. Deze keer zetten we de gsm eens centraal. Geen gsm-honkbal, maar...

Onbewoond eiland

10
tot
12 jaar
20
180 minuten
2 groepen
DOEL : Het is de bedoeling dat de teams zo veel mogelijk geld verzamelen om de boot te kunnen kopen om van het onbewoond eiland te geraken. Speluitleg Verhalend kader Personages: kapitein + drie reizigers Script: Kapitein: Oh wat een zalig weertje...

Reis door de tijd

Terrein: 
Thema's: 
6
tot
16 jaar
6
tot
40 spelers
150 minuten
2 groepen
Vraag jij je ook soms af wat de mensen vroeger allemaal uitgespookt hebben? Hoe leefden ze 2000 jaar geleden of wat deden ze 500 jaar geleden? Ook wij waren heel erg nieuwsgierig en hebben de teletijdmachine van professor Barabas geleend om dat te...

Jenga

6
tot
99 jaar
10
tot
40 spelers
120 minuten
2 groepen
We spelen Jenga! Op elk Jenga-blokje staat een typisch KSA-spel of leuke opdracht! We spelen in 2 teams. Bij een kleinere groep kan dit natuurlijk ook in één team. Het team dat de toren als eerst laat vallen, verliest. Als een team de toren laat...