Zoeken
Aantal groepen
Intensiteit
Soort
- andere (4) andere-filter toepassen
- themaspelen (3) themaspelen-filter toepassen
- coronaspel - digitaal (1) coronaspel - digitaal-filter toepassen
- escape room (1) escape room-filter toepassen
- expressie (1) expressie-filter toepassen
- knutselen (1) knutselen-filter toepassen
- pleinspelen (1) pleinspelen-filter toepassen
Thema
Toegankelijkheid
11 resultaten gevonden.
KLJ Kleine Brogel: escape room
12
tot
35 jaar
8
tot
20 spelers
180 minuten
1 groep
De groep wordt 1 voor 1 ontvoerd door de politie (leiding) en ergens aan vastgemaakt in de kamer. Ze krijgen een videocall van een hacker. Ze moeten proberen ontsnappen en de hacker te helpen. Wanneer ze ontsnapt zijn moeten ze de schat zoeken. De...
Op weg om te getuigen
16
tot
25 jaar
6
tot
16 spelers
120 minuten
1 groep
Doel: · Kennismaken met mensen die over hun geloof, de zin van het leven getuigen · Zelf zoeken naar wat jou drijft, wat jou doet geloven in het leven. · Woorden geven aan datgene wat jezelf gelooft. · Uitspreken van je eigen getuigenis. Verloop: 1...
Liefde
16
tot
20 jaar
4
tot
15 spelers
120 minuten
1 groep
Link met het thema Door de voeten van zijn leerlingen te wassen symboliseert Jezus, Gods nederdalende liefde. Jezus wil tot het uiterste gaan voor de liefde. Hoe ver wil jij gaan voor de liefde? Doel - jongeren laten nadenken over partnerrelaties -...
Biografie van ... - Boekenbeurs
16
tot
18 jaar
4
tot
12 spelers
120 minuten
1 groep
Link met het thema: Wie ben ik? Doel: Deelnemers laten stilstaan bij hun eigen leven met alle kwaliteiten, vaardigheden, houdingen, inhouden, enz. Verloop: Deel 1: boek maken De deelnemers krijgen de opdracht om een boek te maken over zichzelf, over...
Daens: tegen de stroom in
16
tot
20 jaar
4
tot
25 spelers
140 minuten
1 groep
Link met het thema Wanneer Jezus over het water loopt, doet hij iets ongelooflijks door de kracht van zijn geloof. Petrus doet dit ook, maar twijfelt en zinkt. Is mijn geloof sterk genoeg om iets ‘ongelooflijks’ te doen? Waar vind ik de kracht om af...
De magische doos van heks Scheefneus
6
tot
10 jaar
10
tot
20 spelers
120 minuten
1 groep
Doel De speelclubbers ontvangen de magische doos van Heks Scheefneus. In de magische doos zitten allerlei hulpmiddelen om de ingrediënten van een speciaal toverdrankje te bemachtigen. Als de speelclubbers een goed drankje brouwen kunnen ze er voor...
Kannibalen spel
6
tot
9 jaar
5
tot
20 spelers
120 minuten
1 groep
De leden krijgen ze een vreemde brief die met een pijl in de muur steekt. De brief is raar versierd. Het is een uitnodiging van de Zoeloe (Boeloe?), de vriendelijke kannibaal, om hem te bezoeken. De activiteit begint met een zoektocht naar Zoeloe De...
How it's made
Terrein:
Thema's:
16
tot
18 jaar
2
tot
20 spelers
120 minuten
Een goed begin is het halve werk. Iedereen kent dat spreekwoord wel, maar nu gaan we het ook echt toepassen. Het is belangrijk jullie aspi's zo goed mogelijk klaar te stomen om geweldige leiding te worden. Eén aspect daarvan is een leuk en uitdagend...
W817 home party
17
tot
18 jaar
1
tot
50 spelers
120 minuten
Dit spel kan je zowel in de Chiro als digitaal spelen Na vijf seizoenen in het studentenhuis in wijk 8 huisnummer 17 besluiten de studenten het fameuze huis te verlaten omdat ze afstuderen. Om dat te vieren, plannen ze een kotfeest, maar de...
De spiegel doorbreken
15
tot
18 jaar
1
tot
99 spelers
120 minuten
1 groep
Doel De jongeren denken na over hun kijk op zichzelf, de maatschappij en God. Ze durven erover met elkaar in gesprek gaan en zien het belang in van ontmoeting met de ander en de Ander. Verloop De spiegel doorbreken naar het boek van Erik Galle DEEL...