Zoeken
Aantal groepen
Soort
Thema
7 resultaten gevonden.
Het grote boze wolf spel
6
tot
12 jaar
1
tot
99 spelers
120 minuten
3 groepen
Speluitleg Wat moet roodkapje overbrengen? - choclodade ptn.5 - speculoos ptn.10 - drop ptn.15 - ‘peper’koek (met echte peper) ptn.20 - boterham met brokjes paté ptn.25 Welke groepen hebben we? - roodkapjes - blauwkapjes Wat moeten ze juist doen?...
Indianenbospel
6
tot
16 jaar
1
tot
99 spelers
180 minuten
3 groepen
Speluitleg SPELVERLOOP Groepsindeling: We verdelen de leden in 3 ploegen. Enkele van de leiding trachten de leden te vangen met een stukje touw (lasso) en schilderen vervolgens indianenstrepen op de wang in een bepaalde kleur die duidelijk maakt bij...
Het Milieuspel
6
tot
12 jaar
1
tot
99 spelers
180 minuten
1 groep
Speluitleg Rollen: Professor (1) Milkyanezen (3-5) Probeer voor de rollen van de professor en de Milkyanezen personen te zoeken die aan je activiteit willen deelnemen maar die de leden niet (zo goed) kennen. De kans dat zij echt in het spel geloven...
KLJ in de touwen
12
tot
99 jaar
8
tot
30 spelers
180 minuten
2 groepen
SPELVERLOOP Je vertrekt aan het lokaal.Alle leden houden een touw vast en gaan op stap.Het touw mag onderweg de grond niet raken en niemand mag het touw lossen gelijk waar je over, op of onder moet.Wanneer een van deze twee regels overtreden wordt...
Wie ben ik
14
tot
16 jaar
4
tot
28 spelers
120 minuten
2 groepen
Doel: Stilstaan bij je eigen goede en minder goede eigenschappen Link met het thema Wie ben ik: wat zijn mijn sterke en minder goede eigenschappen? Verloop: Deze activiteit bestaat uit twee delen: een bosspel en een nabespreking. Deel 1: bosspel (90...
Ganzenbord
12
tot
16 jaar
8
tot
20 spelers
120 minuten
5 groepen
Doel Al spelend werken jongeren rond het thema ‘Kom en zie’. Wie haalt het eerst de eindmeet? Wie vormt het meest aantal woorden? Verloop Je maakt het stil in de groep en leest het bijbelverhaal Joh. 1, 35-42. Eén reeks van de vragen zal hiermee...
TV-Spel
10
tot
16 jaar
25
tot
100 spelers
120 minuten
1 groep
Indeling van het kader: 1 monitor in de bank (centrum 1) 1 monitor bij D&D Productions (centrum 2) 1 monitor bij elke groep De rest = zappers (tikkers) Doel van het spel is zoveel mogelijk kijkers behalen. Iedere groep kiest op zijn of haar...