Zoeken
Duur
Intensiteit
Soort
11 resultaten gevonden.
Diebila
0
tot
12 jaar
10
tot
99 spelers
15 minuten
1 groep
Je staat allemaal in een kring. De leiding duid iemand aan die mag beginnen. Die persoon gaat naar iemand toe en doet een debiel gebaar met een debiel geluid erbij. De andere persoon doet dat na en vindt zelf ook een gebaar uit, de andere doet het...
Zoek de GSM
8
tot
99 jaar
4
tot
30 spelers
30 minuten
1 groep
Verstop een GSM of iets dat af en toe geluid maakt (wekker die op 'snooze' staat, keukenwekker, ...). Bel of SMS de verstopte GSM desnoods af en toe op. De deelnemers moeten allemaal op zoek gaan naar het voorwerp en dit proberen eerst te vinden...
Vliegende punaise
6
tot
99 jaar
10
tot
99 spelers
20 minuten
1 groep
Het is gewoon een de max van een spel en je moet er volledig in opgaan met de gasten! 1 Iemand wordt aangesteld om de vliegende punaise te zijn (tikker). De rest van de groep zijn allemaal brommers (ze moeten dus ook een brommer nadoen! geluid-...
Woudloper
9
tot
99 jaar
3
tot
99 spelers
0 minuten
1 groep
WOUDLOPER 1 persoon (genaamd : De woudloper ) zoekt de anderen ( genaamd : De stropers ) die verstopt zitten op alle mogelijke plaatsen ( struik , boom , put , .... ) de woudloper loopt rond en roept : WOUDLOPER !!! de stropers moeten verschillende...
tito nachtspel
10
tot
99 jaar
1
tot
50 spelers
180 minuten
1 groep
Elk lid wordt geblinddoekt en met behulp van een groot lang koord worden zij naar een locatie gebracht in het midden van het bos. Daar mogen ze 1 voor 1 vertrekken (nog steeds geblinddoekt) en moeten ze een dun touwtje volgen (onderweg komen ze nog...
EHBO-tocht
6
tot
16 jaar
4
tot
30 spelers
120 minuten
1 groep
Wij deden dit met onze speelclubbers en ze vonden het echt plezant. Wij hadden een memoriespel gemaakt met kaarten met daarop namen van lichaamsdelen. Dus ze moesten eerst twee dezelfde kaartjes zoeken. Als ze die gevonden hadden moesten ze naar de...
Relaties? Wasda?
12
tot
99 jaar
10
tot
20 spelers
180 minuten
1 groep
SPELVERLOOP De meeste spelen worden met de gehele groep gespeeld. Er worden een aantal activiteiten doorlopen, met steeds afwisseling tussen praten en actief spelen. Losmakertjes: Ø Mensenmachine: Bij dit spel vormen groepsleden een machine met...
De mythe van het witte paard
12
tot
99 jaar
5
tot
12 spelers
100 minuten
2 groepen
De Mythe In een land ver hiervandaan liepen vroeger wilde witte paarden. Deze kudde was het symbool voor de vrijheid van de streek. Niemand durfde de dieren te doden. Hen vernietigen betekende hetzelfde als de autonomie van de bevolking kelderen. Zo...
Deur van je hart
12
tot
14 jaar
10
tot
16 spelers
120 minuten
1 groep
Doel De jongeren stellen zichzelf in vraag en zijn bereid hierover te delen met anderen. Verloop 1 ste deel: persoonlijke verwerking a.h.v. tekening deur. Opdracht 1 Teken jouw deur Opdracht 2 Denk in stilte na over volgende vragen en schrijf je...
Radio Goegoe
Terrein:
Soort:
16
tot
99 jaar
9
tot
30 spelers
360 minuten
3 groepen
INLEIDING De inleiding tot deze activiteit gebeurt door enkele bestuursleden door aan de leden te vragen om hun persoonlijke muzikale topvijf even te noteren. Deze topvijf wordt later gebruikt om de muziek voor het radioprogramma te selecteren...