Zoeken
Duur
Aantal groepen
Intensiteit
Soort
- (-) themaspelen-filter verwijderen themaspelen
- binnenspelen (2) binnenspelen-filter toepassen
- expressie (2) expressie-filter toepassen
- groepsvormend (2) groepsvormend-filter toepassen
- andere (1) andere-filter toepassen
- avond- en nachtspelen (1) avond- en nachtspelen-filter toepassen
- dorpsspelen (1) dorpsspelen-filter toepassen
- muziekspel (1) muziekspel-filter toepassen
- pleinspelen (1) pleinspelen-filter toepassen
Thema
11 resultaten gevonden.
Wie wordt miss chiro?
Terrein:
Soort:
Thema's:
6
tot
18 jaar
4
tot
99 spelers
165 minuten
1 groep
Iedereen wil miss Chiro worden! Elk lid moet dus geld verdienen om zo kleding en attributen te kopen. Met elke winnende opdracht krijgen ze geld. De meeste opdrachten zijn in groep maar wissel de groepen af zodat je niet hetzelfde eindbedrag hebt...
Het regenboogmannetje
6
tot
12 jaar
1
tot
100 spelers
30 minuten
1 groep
Voorbereiding: 1.Maak een mooie grote tekening van een mannetje dat voor een regenboog staat 2.Verstop overal verfbussen 3.Verzin spelletjes Verloop: De leden komen aan op de chiro en krijgen te horen van het regenboogmannetje dat het al zijn...
Weerwolf
11
tot
16 jaar
6
tot
17 spelers
0 minuten
1 groep
Gebaseerd op: kaartspel 'Weerwolf' Spelers: Minstens 1 weerwolf, 2 geliefden, 1 dief, 1 burger en 1 waarzegster. De aantallen van weerwolven en burgers kunnen variëren naargelang het aantal aanwezige leden. Voorbereiding: Vóór de vergadering: Net...
Harry Potterdag
6
tot
12 jaar
0
tot
99 spelers
0 minuten
1 groep
Zoals de meeste Rakwi-leiding al wel weet zijn Rakwi's verzot op de beruchte Harry Potter boeken. Om mee te kunnen praten zijn wij, als Rakwi-leiding ook eens in die boeken gaan neuzen... en wat blijkt? In zo'n boek zit een heel themadag verborgen...
Aspi's in de politiek
17
tot
99 jaar
8
tot
30 spelers
0 minuten
1 groep
Tijdens het kamp wordt de aspirantenploeg opgedeeld in twee (of meer naargelang het aantal deelnemers)politieke partijen. Het is aan hun om zelf een naam te bedenken, om een boeiend programma op te stellen en uiteraard zoveel mogelijk stemmen te...
Een huis vol energie
Soort:
Thema's:
8
tot
12 jaar
4
tot
30 spelers
120 minuten
1 groep
Een spel voor speelclubbers en rakwi’s over energie in je huis. En over hoe het is als je moet leven met té weinig energie. Verloop van het spel Het spel duurt ongeveer 2 uur. Je kunt het natuurlijk ook korter of langer spelen. Verdeel je...
De magische doos van heks Scheefneus
6
tot
10 jaar
10
tot
20 spelers
120 minuten
1 groep
Doel De speelclubbers ontvangen de magische doos van Heks Scheefneus. In de magische doos zitten allerlei hulpmiddelen om de ingrediënten van een speciaal toverdrankje te bemachtigen. Als de speelclubbers een goed drankje brouwen kunnen ze er voor...
Hippiedag
8
tot
12 jaar
8
tot
30 spelers
180 minuten
1 groep
De leiding zijn de opperhippies. Maar! Er is nieuwe inbreng nodig, jonge mensen die hun zware taken willen overnemen. We zoeken dus nieuwe hippie-opvolgers. Verf enkele stenen met zilver en creëer het peace-teken in het groot op de grond. Iedereen...
Een droom van een huis!
Soort:
Thema's:
8
tot
12 jaar
4
tot
15 spelers
120 minuten
1 groep
Inleiding De burgemeester van stad of gemeente X (dat kan een fictieve stad zijn of de stad waar jullie groep zich bevindt) wil in zijn stad mooie, nieuwe huizen plaatsen. Hij roept daarbij de hulp in van de kinderen. Zij mogen beslissen hoe de...
Identiteitscrisis
6
tot
12 jaar
6
tot
30 spelers
120 minuten
1 groep
De kinderen zitten met een probleem:ze zijn hun identiteit kwijtgeraakt! Door verschillende opdrachten, kunnen de leden hun leven, identiteit terugwinnen. Inkleding: wij zijn de computergenieën die de indentiteit van de kinderen gestolen hebben, we...
