Wie wordt de nieuwe verleidster van Temptation island??

Wie wordt de nieuwe verleidster van Temptation island??

Speluitleg

Bedoeling: opdrachten spelen om geld te verdienen. Met dit geld kunnen ze accessoires, make-up, plastische chirurgie en andere middelen kopen om er beter uit te zien. Degene die op het einde eruit ziet als de beste verleidster, wint.

 

Lijst van dingen die ze kunnen kopen:

-       Zonnebank voor een mooi bruin tintje

-       Borstvergroting

-       poepvergroting

-       string

-       lippenstift

-       mascara

-       navelpiercing

-       dikkere lippen

-       ketting

-      

 

 Wat ze kopen op bord plaatsen met foto’s per deelneemster bij (foto’s afdrukken, tip: je kan het hoofd van de leden plakken op echte foto's van verleidsters in bikini).

 

Opdrachten:

-       Piekfijn uitzien & sexy poses kunnen aannemen: de meest 'sletterige' outfit aandoen + meest 'sletterige' foto maken op de ‘fotoshoot’.

-       Zo snel mogelijk zure mat eten die ter hoogte van de mond door een foto van een knappe jongen hangt (foto zac efron bijvoorbeeld).

-       Opgemaakt: iemand anders van de groep zo mooi mogelijk geblinddoekt schminken.

-       Dansbattle.

-       De harten veroveren: per twee, ieder team heeft een hoepel met harten in verschillende kleuren en ze moeten harten van de anderen stelen en het team dat eerst drie harten heeft in dezelfde kleur wint.

-       Moet kunnen scoren: popcorn aan de basketbalring. Alle spelers staan in een rijtje achter de basketbalring. De twee voorste spelers hebben een basketbal en moeten proberen scoren. Wanneer de eerste scoort geeft die de bal door aan de volgende in de rij. Wanneer de tweede kan scoren voor de eerste kan scoren is deze uit. Zo gaat het spel steeds verder tot er2 speelsters overblijven. Zij moeten om het eerst 2 keer na elkaar scoren.

-       Zelfs als de verleidsters een beetje duizelig zijn van te veel te drinken moeten ze nog hun prooi weten te veroreveren: helikoptertje. Alle leden staan in een kring met in het midden een voorwerp. De leden moeten ronddraaien en de leiding roept '.. %'. Bijvoorbeeld beginnen met 10% en de leden draaien dan traag rond. Dit wordt altijd hoger en de leden zullen altijd sneller en sneller ronddraaien. Wanneer de leiding 100% roept, moeten ze om het eerst het voorwerp in het midden proberen te pakken.

-       Iedere speler krijgt een papiertje met de naam van een andere speler. De bedoeling is dat je na het startsein 3 keer rond de persoon loopt die op jouw papiertje staat.

-       Condoom opblazen via de neus door deze over het hoofd te trekken.

-       Het spel begint met één tikker, die de andere kinderen met de bal mag afgooien. Wie door de bal geraakt is, is vanaf dat moment óók tikker. Vanaf het moment dat er twee tikkers zijn, mogen de tikkers niet meer rondlopen zodra ze de bal hebben. Het spel is afgelopen zodra iedereen getikt is.

-       Alle deelnemers hebben een fles (bierfles, waterfles o.i.d.), gevuld met water en zonder dop. De fles staat voor hen op de grond in een grote kring. Met de bal proberen ze elkaars flesje omver te krijgen. Wanneer iemands fles omvalt, moet degene van wie de fles omviel, eerst de bal halen, en dan pas de fles weer overeind zetten. Wie aan het eind van het spel het meeste water in zijn flesje heeft, is de winnaar.

-       Het spel wordt gespeeld in twee teams, die elk een eigen strook van het speelveld hebben. Als de partijen in hun veld staan verdeelt de leiding ballen onder de deelnemers en legt 1 bal in het midden.

Op het start signaal gaan beide partijen gooien op de bal die in het midden ligt zonder dat je 1 stap uit het vak te zetten waar ze in staan. Als de bal in het vak van de tegenpartij rolt heb je gewonnen.

-       De spelers staan in een kring en kijken naar de grond. De leiding telt af: 3 ...2 ...1 ...ja. Op ja kijkt iedereen naar iemand anders. Als twee speler in elkaars ogen kijken, roepen ze doen ze spectaculair alsof ze doodgaan en vallen ze af. Ga zo door tot er een winnaar is.

-       Alle spelers halen om de beurt diep adem, roepen aaaaaaa, en lopen zover ze kunnen tot hun adem op is. Wie het verst geraakt, wint de race.

 
Materiaal
- vals geld - papiertjes met dingen die ze kunnen kopen - verkleed kledij - zure matten - foto van knappe man ;) - box voor muziek - harten in verschillende kleuren (3 per kleur) - 2 basketballen - papier - condooms (zoveel als aantal speelsters) - flessen (zoveel als aantal speelsters)
Organisatie
Chiro

Leeftijd

12
tot
18 jaar

Aantal spelers

2
tot
20 spelers
Duur
120 minuten
Aantal groepen
1 groep
Terrein
Intensiteit
matig